Nuffnang Ads

Nov 4, 2010

Kursus lagi..

     Lepas balik dari kursus kat Jengka,aku kena kursus lagi, tapi ni dekat jer kat Alpha Bangi...Kursus Sistem Pengurusan Aset (SPA). Sekarang semua keje aku online..wah senang yer sekarang ni..itu lah kepentingan IT,semua boleh buat jika ada pengetahuan IT..nak berniaga pun sekarang IT gak yang digunakan..
   
     Aku beli barang pun dengan online jer...orang berniaga pun guna online gak,so mudah kan tk yah lah susah2 nk beli kt luar,lagipun nak ajak hubby aku g beli barang2 kat shopping complex tu ..hmm susah sangat. Lelaki kan, macam tak tau..nk menunggu kita tu amat berat la bagi dia...tapi kalau nak beli barang2 dia kang..kita tak per kena tunggu lama2..Aci ke tak aci

            ..tapi paham2 la klu pagi2 dalam kelas ni,dengan keadan kelas yang macam suam2 kuku dengan aku makan banyak pagi tadi tu..aduh mengantuknya kecik jer aku tengok penceramah ni...apa yang kelakarnya kitorang masing2 berchat..hehe sian penceramah tu anak buah syok sendiri tak beri perhatian.

No comments:

Post a Comment